به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 94 [ 15:56]
    تاریخ عضویت
    1393-12-18
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    1,952
    سطح
    26
    Points: 1,952, Level: 26
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 43.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    235

    تشکرشده 155 در 73 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام عزیزم تواصلن بد نیستی هیچوقت این حرفونزن خواهر م این کارایی که کردی اشتباه بوده درست،ولی خوب چیزی نیست که شوهرت بخواد اینجوری باهات برخورد کنه پس اینقدر خودتو سرزنش نکن وازخدابخواه که بهت آرامش بده
    این حس مالکیت نسبت به شوهر تو وجود همه ی زنا هست یکی کمتر یکی بیشتر چهارپنج سال اول زندگی مشترک بیشتر ولی کم کم بهتر میشه و زن منطقی تر برخورد میکنه و
    شوهرتم میدونه که کارای تو ازروی دوست داشتن زیاد بوده پس اگه واقعا دلیلش واسه جدایی رفتاراي تو باشه اصلن منطقی نیست و یه جای کار ميلنگه
    باور کن خواهر عزیزم منم همین کارایی رو که میگی با شوهرم کردم بعد از چهارسال دادش دراومدنردیک دوسه سال زندگیم عین جهنم بود شوهرمو دیگه نمی شناختم ولی صبر کردم الان همه چیز عوض شده و آرامش به زندگیم برگشته منظورم اینه که خودتو نباز باید صبور باشی راه زیادی درپیش داری ناامید نشو باتوکل به خدا وصبوری ادامه بده

    عزیزم اول ازهمه اصلن دیگه اسم طلاق رونيار هیچوقت به بخشیدن مهریه فکر نکن
    هرکی باهات حرف زد وپيگيرشد بگو من شوهرمو دوست دارمو تحت هیچ شرایطی قصد جدایی و ندارم ولی میدونم اشتباهاتیوداشتم که اونم ازعلاقه شدیدی بوده که به شوهرم داشتموازبی تجربگيم بوده ولی بااین وجودبه محسن حق میدم که هر جوری دوست داره واسه زندگیش تصمیم گیری کنه و اگه میخواد طلاق بده خودش بره اقدام کنه
    یه چيزديگه این صیغه وزن دیگه همه ش واسه ترسوندنته چون میدونه تو رو این قضیه خیلی حساسی ازاین اهرم استفاده کرده که بیشتر روت فشار بیاره
    عزیزم صبرصبرصبر صبر داشته باش همه چی درست میشه دیگه هیچ ارتباطی باهاش نداشته باش خواهشا دیگه هيييييييييييييييچ ارتباطی باهاش نداشته باش اصلن پيگيرش نباش به هیچ عنوان نه اسو نه وایبر ونه..........هیچ ارتباطی نداشته باش

  2. کاربر روبرو از پست مفید آبی آسمان تشکرکرده است .

    شادمانه (پنجشنبه 31 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.