سلام عزیزم تواصلن بد نیستی هیچوقت این حرفونزن خواهر م این کارایی که کردی اشتباه بوده درست،ولی خوب چیزی نیست که شوهرت بخواد اینجوری باهات برخورد کنه پس اینقدر خودتو سرزنش نکن وازخدابخواه که بهت آرامش بده
این حس مالکیت نسبت به شوهر تو وجود همه ی زنا هست یکی کمتر یکی بیشتر چهارپنج سال اول زندگی مشترک بیشتر ولی کم کم بهتر میشه و زن منطقی تر برخورد میکنه و
شوهرتم میدونه که کارای تو ازروی دوست داشتن زیاد بوده پس اگه واقعا دلیلش واسه جدایی رفتاراي تو باشه اصلن منطقی نیست و یه جای کار ميلنگه
باور کن خواهر عزیزم منم همین کارایی رو که میگی با شوهرم کردم بعد از چهارسال دادش دراومدنردیک دوسه سال زندگیم عین جهنم بود شوهرمو دیگه نمی شناختم ولی صبر کردم الان همه چیز عوض شده و آرامش به زندگیم برگشته منظورم اینه که خودتو نباز باید صبور باشی راه زیادی درپیش داری ناامید نشو باتوکل به خدا وصبوری ادامه بده
عزیزم اول ازهمه اصلن دیگه اسم طلاق رونيار هیچوقت به بخشیدن مهریه فکر نکن
هرکی باهات حرف زد وپيگيرشد بگو من شوهرمو دوست دارمو تحت هیچ شرایطی قصد جدایی و ندارم ولی میدونم اشتباهاتیوداشتم که اونم ازعلاقه شدیدی بوده که به شوهرم داشتموازبی تجربگيم بوده ولی بااین وجودبه محسن حق میدم که هر جوری دوست داره واسه زندگیش تصمیم گیری کنه و اگه میخواد طلاق بده خودش بره اقدام کنه
یه چيزديگه این صیغه وزن دیگه همه ش واسه ترسوندنته چون میدونه تو رو این قضیه خیلی حساسی ازاین اهرم استفاده کرده که بیشتر روت فشار بیاره
عزیزم صبرصبرصبر صبر داشته باش همه چی درست میشه دیگه هیچ ارتباطی باهاش نداشته باش خواهشا دیگه هيييييييييييييييچ ارتباطی باهاش نداشته باش اصلن پيگيرش نباش به هیچ عنوان نه اسو نه وایبر ونه..........هیچ ارتباطی نداشته باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)