سلام عزیزم
اکثر مردا مامانين دوست دارن بیشتر وقتشونو با خانوادشون باشن عزیزم اگه میخوای با شوهرت که اینقدر به خانواده ش وابسته اس دچآر مشکل نشی همون پيشنهاد طبقهی بالای خونه ی پدرشوهرتو قبول کن البته اگه میخوای زندگی آرومی داشته باشی
منم اوایل ازدواجم خونه پدرشوهر م بودیم بعد از یه سال خونه اجاره کردیم تاچهارسال بعدش خونه خریدیم ولی شوهرم طاقت نیاورد واز این رو به اون رو شد بعد از دو ماه که زیر خونه مستقل خودمون بودیم خونه رو پسش داد تا بیاد پیش خانواده ش وبالای خونه اونا خونه ساختیم و الان سه سال اينجاييم هرروزم وقتی از سر کار میاد اول ميره طبقه پایین به اونا یه سر میزنه بعد میاد بالا نهار و بخوره حالا بماند که تو این چند سال چه عذابايي به من داد و آخرشم به هدف خودش بدون اینکه من و خواسته هام براش مهم باشیم رسید الان زندگی آرومی داریم ومن درظاهر آرومم ولی ازدرون داغونم و اونم هیچی براش مهم نیست همیشه خانواده ش توی اولویت بودن چندین بارم بهم گفته که مثله تو برام زیاد هست ولی پدرومادرم همينانو نمیخوام از دستم ناراحت بشن
این تجربه من بود امیدوارم همسر تو اینجوری نباشه منطقی تر با این قضیه برخورد کنه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)