ممنونم ازتون دخترجوان امیدوارم همیشه جوون وسرزنده باشی باعثه خوشحالی دیگران بشی نمیدونی حرفات چقدر تاثیرگذار و مثبتن من که پستو خوندم خیلی آروم شدم انشاالله که تو زندگیت همیشه آرامش داشته باشی
anyy عزیزم خیلی ممنون که لطف میکنی پستاي منو دنبال میکنی باور کن همین حرف های شما دوستاي عزیز ومهربونم خیلی خوشحالم میکنه باعثه آرامشم میشه و راه دررستو بهم نشون ميده چون راهنمایی های شما عزیزان از سر دلسوزی و همدردی ولی کارشناسان بخاطر پول و نفع خودشون من همین راهنمایی های شما دوستاي همدردی عزیزمو به دیده ی منت قبول میکنم و تا اونجایی که بتونم تو زندگیم عمليشون میکنم در مورد بچهها م من همیشه با خودم قرار می زارم که از این به بعد تحت هر شرایطی باهاشون مهربون باشم ولی یه مدتم خوب میشم ولی به محض دیدن رفتاراي مشکوک از شوهرم به هم می ریزم شروع به پرخاشگری میکنم دیگه خودمم خسته شدم از خدا میخوام که آرامش را تو قلب من و تمام کسایی که بهش احتیاج دارن بزاره
سحر51عزیزم ممنون بابت مطالبت باخوندشون خیلی تو فکر رفتم انشاءالله که تو به خواسته ها وآرزوهات برسی
سحر22 جانم عزیزم دست گلت درد نکنه که پیام گذاشتیو واسم مثاله زندگي خودتو آوردی از خدا میخوام که شوهرت تا آخر عمر بهت وفادار باشه هیچ نوع خیانتی تو زندگيتون نباشه عزیزم شما درست میگی من خیلی افکارم منفيه ولی به جون بچه هام راستی بچهها م دختروپسرن فقط درمورد شوهرم اینجوریم اونم خودش باعث شده من مشکلات زیادی رو باهاش داشتم ولی خیانت برام قابل هضم نیست چه عشق مجردی باشه چه عشق اینترنتی باشه چه هر زهرمار دیگه ای خيانته وخیلی سخته من که روح و روانم داغونه ولی خیلی تلاش میکنم بی خیال باشم نمیتونم واسه همینم اومدم اینجا که ازشما دوستاي گلم کمک بخوام امیدوارم خدا همه مونو به راه راست هدایت کنه این تقریبا یه سالی میشه خودمو به بی خیالی زدم ولی به زور تونستم تاالان خودمو کنترل کنم چون راستشو بخوای همهی رفتارام با شوهرم درو غه ولی تو این مدت یه سال خیلی از رفتارهای شوهرم عوض شده و بهتر شده شایدم نمیدونم اون تغییری نکرده باشه چون این مدت من بودم که در ظاهر خودمو عوض کردم تو این مدت من هیچ کنجکاوی در موردش نکردم ولی این مدتیه میخوام تو برنامه هاش سرک بکشم ولی بچه ها به خدا نميتونم میترسم میترسم که دوباره چیزاییو که دوست ندارم ببینم بدتر وضعیت روحيم خراب شه اون در ظاهر بهتر شده ولی الان این روح روان منه که مثه خوره افتاده به جونم وزندگی خودمو بچهها مو تحت تاثیر قرار داده امیدوارم با کمک شما دوستان بتونم زندگی بهتری داشته باشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)