سلام عزیزم
منم از18خرداد به امید خدا سه تا آیت الکرسی و سه بارم دعای فرج رو به نیابت از تموم دوستانی که مشکل دارن میخونم و امیدوارم شما و نی نی گلتونم صحیح و سالم باشین
تشکرشده 155 در 73 پست
سلام عزیزم
منم از18خرداد به امید خدا سه تا آیت الکرسی و سه بارم دعای فرج رو به نیابت از تموم دوستانی که مشکل دارن میخونم و امیدوارم شما و نی نی گلتونم صحیح و سالم باشین
(آسمانی آبی) (دوشنبه 11 خرداد 94), lalejam (دوشنبه 11 خرداد 94), morteza2487 (دوشنبه 18 خرداد 94), یه دختر سرگردان (دوشنبه 11 خرداد 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94),بانوى مهر(دوشنبه 11 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)