سلام عزیزم
الان همه زنآ این مشکلو دارن یکی کمتر یکی بیشتر بعضيا براشون مهم نیس واهميت نمیدن بعضيام مثه من وشمام نميتونن باهاش کنار بيانو هم باعثه ناراحت خود وهم شوهر میشن وندانسته و ازروی بی سیاستی باعث میشیم که روزبه روز ازشوهرمون دوربشيم و بیشتر از خودمون برونيمشون
عزیزم تو که داری ميري مشاوره پس به حرفای مشاورت گوش بده و اونا رو تو زندگیت به کار ببر
منم این مشکلو دارم با مشکلات زیاده دیگه ای ولی باورکن ازبسکه تمام وقت وزندگيمو صرف شوهرم کردم خيلللللي پشيمونم و الان که موهام تو جوونی سفید شده تازه فهمیدم چه بلايي سرم اومده و میخوام ازاین به بعد رو خودم کار کنم و بعدشم بچه هام
تو این ده سال زندگی مشترک شوهرم همیشه تو اولویت بوده ولی همون قدر که من خودمو به اون نزدیک میکردم اون دورتر میشد دورو دورتر....تا جایی که بعضی وقتا اصلن نمی شناسمش الان میخوام خودمو عوض کنم هرچند خييييييييلي سخته ومن خوب اینو میفهمم پس شمام دوست عزیزم سعی کن خودتو تغییر بدی چون مطمئن باش اگه بخوای شوهرتو عوض کنی فقط بیشتر ازت دورميشه پس به حرفای مشاورت و دوستان عزیز همدردی گوش بده ورو خودت کارکن نه شوهرت
عزیزم کار خوبی کردی مرخصی گرفتی عزیزم تو یه زنی بعد یه مادری پس اینا رو بزار اولویت اولت بعدش کارته پس یه مدت مثه یه زن زندگی کن وبه خودت وبچه ها وشوهرت برس
موفق باشی خواهر گلم








علاقه مندی ها (Bookmarks)