کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 728 در 228 پست
نوشته اصلی توسط نَمْ نَمِ بارون:) ولی یه چیزی هست اینکه وقتی خونشون هستم و میریم تو اتاق نامزدم.. مادرش یهو بدون اینکه در بزنه درو باز میکنه میاد تو .. سلام...نمی خواد چیزی بگید...فقط در اتاقو قفل کنید - - - Updated - - - یه چیزی بگم ؟! نام کاربریت قشنگه و به آدم انرژی مثبت می ده
یه دختر سرگردان (چهارشنبه 20 خرداد 94), واحد (یکشنبه 17 خرداد 94), نَمْ نَمِ بارون:) (جمعه 15 خرداد 94), رنگین (جمعه 15 خرداد 94)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)