سلام عزیز دلم تورو خدا ناراحت نباش دخمل کوچولو گناه داره وقتتو با اون پرکن منم با دوستاي گلمون النا جونو دختر جوان عزیز موافقم اگه بتونی یه شغلی واسه خودت داشته باشی عالی میشه
عزیزم واقعا هیچ راهی نداری که بشيني محکم و قاطعانه حرفاتو بهش بزنی و بگی که چقدر بخاطر این قضیه داری زجرميکشي و ناراحتی
بزار یه چیزی واست بگم من وقتی واسه دومین بار حامله بودم و داشتیم دنبال اسم ميگشتيم شوهرم اسم اونو پیشنهاد داد منم این روزا رو گذروندم میخوام بگم زیاد خودتو ناراحت نکن چون این همه استرس میشه انواع مریضی میشه افسردگی میشه پیری زودرس تو رو خدا بزار قوی باشی عزیزم میدونم سخته خيللللللللي هم سخته ولی بشین یه کم فکر کن شوهرته که داره اشتباه میکنه تو داری بیگناه چوبشو میخوری پس سعی کن بیخیال باشی به قول دختر جوان عزیز بزار تو اشتباهات خودش غرق بشه تو هم زندگيتو بکن و بیشتر به خودتو دخترت برس به خدا اگه تو بی تفاوت با شی وحساسیت نشون ندی اونم کم کم به خودش میاد از این کاراش دست بر ميداره
عزیزم منم واست دعا میکنم و به خدا ميسپارمت








علاقه مندی ها (Bookmarks)