حس نمیکنی توی لجبازی افتادی توی تمام این ده سال فقط میخوای خلاص شی عین کسی هستی که توی دریا داره غرق میشه هی دستو وپا میزنه واصلارنمیبینه نمیفهمه شاید اصلا توی این دریا داره غرق نمیشه شاید بتونه شنا کنه وکیف کنه تو فقط میخوای خلاص شی جدا شی ومطمینم بعدش تازه چشمات باز میشه ومیبینی که شاید میشد زندگی عالی داشته باشه عزیزم ازمن ناراحت نباش قصدم سرزشنت نیست اما بهتره قدر شوهرتو بدونی حس نمیکنی خیلی مغرور وخود خواهی به اون فکر نمیکنی فرض کنیم طلاق گرفتی ایا به مشکلات بعدش اگاهی داری توی این تالار یه چرخ بزن چند نفر بخاطر مسایل طلاق ومشکلاتش چه سختیایی رو دارن تحمل میکنند خودتم داری میگی شوهرت واقعا مرد خوبیه صبور وبردباره وتورو دوست داره نکات منفی شوهرت وخوبیاش رو بنویس ونکات منفی ومثبت خودتونو
ببین عزیزم کمی اروم بگیر ومدام دمبال طلاق ورهایی نباش بشین روی کاغذ بنویس دوسش دارم؟ وقشنگ فکر کن به تمام جوانب هر چندروز خواستی وقت بزار وبعد جواب بده فکر کنم غرور اون بیشتر شکسته دست از تلاش بکش ویه مدتی تفکرات منفی دور کن خنثی شو وبزار خودشو نشون بده بهت








علاقه مندی ها (Bookmarks)