به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 94 [ 15:56]
    تاریخ عضویت
    1393-12-18
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    1,952
    سطح
    26
    Points: 1,952, Level: 26
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 43.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    235

    تشکرشده 155 در 73 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام عزیزم
    مگه شوهرت چکار کرده که نمی تونی باهاش کناربياي وزندگيتو ادامه بدی یه جوری حق به جانب حرف میزنی هرکی ندونه فکر میکنه ازشوهر شما بدتر وجود نداره
    عزیزم یه مدت تو این تالار بگرد و مشکلات بقیه رو بخون تا بفهمی مشکل زندگیت از کجاست و شوهرتون هیچ مشکلی نداره و این شمايين که سراپا تقصیر هستین.....عزیزم آخه حیف نیست مرد به این خوبی اومده تو زندگیت بدون هیچ چشم داشتی داره باهات کنار میاد وزندگی میکنه و دوست داره اونوقت شما.........واقعا موندم چی بگم یه لحظه با خودم فکر شو میکنم که اگه شما بااین خصوصیات جای من بودین چييييييييکار ميکردين........آخه من هرکاری تونستم کردم واسه اینکه زندگيمون خوب بشه وقتی به گذشته خودم فکر میکنم میبینم چقدر زیاد بهم بی احترامی شده چقده غرورم له شده چقدر جلو همه گریه کردم چه چيزايو ازدست دادم ...فقط به خاطر شوهرم چون میخواستم زندگی کنم ولی وقتی داستان زندگی کسایی مثله شما رو می خونم یه لحظه از خودم متنفر میشم که تو گذشته و بعضی وقتا الانم چقد ضعيفو منفعل بودم خیلی ناراحت میشم بعضی وقتا م فکر میکنم که نه این از بزرگواری من بوده که تحت هیچ شرایطی جا نزدم و کوتاه نمیدونم.....

    شاید شما به این نوشته های من خنده تون بیاد و شایدم.....
    ولی این راهیو که انتخاب کردین به ناکجاآباد ختم میشه یه کم بیشتر فکر کنین منطقی باشین28سال سن کمی نیست منم تو این سنم ولی طرز تفکر من وتو هووووو شب وروزه
    عزیزم زندگی خوبی داری شوهرت خیلی مرده..ديدتو نسبت به زندگی عوض کن از همین امروز شروع کن........به خدا یه عذرخواهی کوچولو از شوهری حقشه اونم یه مرده دیگه ازاین بیشتر غرورشو نشکن و باهاش راه بیا ازهر کاری که میتونی دریغ نکن و انجام بده در کنار شوهرت لذت ببر به فکر درست کردن زندگیت باش نه ويرانيش

  2. 3 کاربر از پست مفید آبی آسمان تشکرکرده اند .

    واحد (پنجشنبه 21 خرداد 94), بنیتا20 (چهارشنبه 20 خرداد 94), رنگین (چهارشنبه 20 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.