سلام
" بعضی وقت ها آدم ها قدر چیزهایی که دارن رو نمی دونن"
در مورد زندگی ای که برامون تعریف کردید فقط همین به ذهنم میاد
تنها نکته ی منفی در مور دایشون همون بحث دخالت خانواده ست که البته با رفتاری که شما داشتید فکر کنم اگر ایشون هم چیزی به اطرافیان نمی گفتند همه می فهمیدن








علاقه مندی ها (Bookmarks)