سلام دوباره
اول اینکه خواهش میکنم،مهم حل شدن مشکل شماست.
مردا کلی نگرند ولی من جزیی نگرم شدیدببین الان بازم اینو گفتی...گفتی چون من کسیو نمیشناسم!!!خب اینجوری نگو،بگو وام باید بگیریم که زحمات ضامن و... گردن شماست،بالاخره مرد خونه ای
یادت باشه افراط هم نکنی،در هرکاری افراط و تفریط کار رو خراب میکنههمه این نکات رو بایدطوری پیاده کنی که خودت رو هم اویزون نشون ندی،باید این رفتار رو در عین داشتن اعتماد بنفس و اقتدار انجام بدی







ببین الان بازم اینو گفتی...گفتی چون من کسیو نمیشناسم!!!خب اینجوری نگو،بگو وام باید بگیریم که زحمات ضامن و... گردن شماست،بالاخره مرد خونه ای
همه این نکات رو بایدطوری پیاده کنی که خودت رو هم اویزون نشون ندی،باید این رفتار رو در عین داشتن اعتماد بنفس و اقتدار انجام بدی

علاقه مندی ها (Bookmarks)