مطمئنم که منظورت از بیشخصیت من بودم به خاطر پستی که برات گذاشتم وفکر کردی دارم مسخرت میکنم. مهم نیست ناراحت نشدم چون درکت میکنم
چون منم یه دخترمجرد وتنهام سنم از تو خیلی بیشتره با مشکلاتی وسختیهاییی که تو تا حالا یکیشون هم تو زندگیت تجربه نکردی پس الکی زجر وناله نکن!
میدونم وقتی یه دختر از درد تنهایی مجبور میشه بیاد همچین جاهایی خودش خالی کنه دیگه حتما به اینجاش رسیده بوده
حرفها زیادی بود میخواستم بهت بگم ولی مهم نیست چون ممکنه به منم علاوه بر انگ بی شخصیتی یه چیز دیگه هم بچسبونی
من برات دعا میکنم تا هر چه زودتر خدا آرامش رو به زندگیت بیاره همونجوری که دوست داری!
در ضمن بهتره بری در مورد خداشناسی هم بیشتر مطالعه کنی خدارو هنوز نشناختی فقط ادعا داری مقیدی! به خاطر همین سر هر چیزی میای یقه اون میچسبی وهی ازش طلبکاری !









علاقه مندی ها (Bookmarks)