ببین بری تن به اون رابطه کثیف بدی بهتر از خودکشیه...چون اون یه گناهه کبیرستو ناامیدی از لطف خدا کفره
به نظر من برو انجامش بده...ببینم آخرسر میخای به کجا برسی...امیدوارم بعدش که دلشو زدی دوباره نیای شکایت خدا رو بکنی چون خود کرده رو تدبیر نیست
تشکرشده 171 در 76 پست
ببین بری تن به اون رابطه کثیف بدی بهتر از خودکشیه...چون اون یه گناهه کبیرستو ناامیدی از لطف خدا کفره
به نظر من برو انجامش بده...ببینم آخرسر میخای به کجا برسی...امیدوارم بعدش که دلشو زدی دوباره نیای شکایت خدا رو بکنی چون خود کرده رو تدبیر نیست
نَمْ نَمِ بارون:) (یکشنبه 24 خرداد 94), zzzz (شنبه 23 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)