سلام
به نظر من که معیاراتون طبیعی ای بودن و سخت گیرانه نبودن.
البته در مورد مسئله کار تجربه ای که من دارم اینه که تعداد زیادی آقایون معتقد نسبت به کار کردن همسرشون دید مثبتی ندارن.یا فقط در محیط های خاصی که خانومانه باشه این اجازه رو میدن.به نظرم این معیارت رو کمی تعدیل کنی بهتر باشه.که اگر مردی با تموم ویژگی هایی که ذکر کردی در مسیرت قرار گرفت زیاد نسبت به کار کردن سخت گیری نکن.شاید کار کردن رو به مرور زمان و در طول زندگی بشه یه جایگاهی براش در نظر گرفت.مثلا اگر همسرت دید توی کارهای خونه و مسائل زندگی با برنامه هستی و میتونی با کار کردن تو اجتماع هم مسئولیت هاتو به درستی انجام بدی ،به خاطر علاقه ای که بهت تو زندگی پیدا میکنه موافق کار کردنت شه.
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)