با جمله زنی که خرج نداره ارج نداره موافقم...ولی اینکه به خودتون برسید و عطر بزنید در مورد بعضی مردا که اینقدر بیحوصله و یخن صدق نمیکنه..بعضی مردا اینقدر سردن که هوری هم بشی براشون اصلا نمیبینن
با جمله زنی که خرج نداره ارج نداره موافقم...ولی اینکه به خودتون برسید و عطر بزنید در مورد بعضی مردا که اینقدر بیحوصله و یخن صدق نمیکنه..بعضی مردا اینقدر سردن که هوری هم بشی براشون اصلا نمیبینن
نَمْ نَمِ بارون:) (دوشنبه 05 مرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)