کی گفته اگه ابراز علاقه کنی خودتو تحمیل کردی؟بچه که نیست اگه نخوادت خب قبول نمیکنه
اگه میخای از بلاتکلیفی در بیای و بعدا حسرت نخوری بهش بگو که یه مدتیه بهش علاقه داری
بعدش مطمءن باش هر جوابی بده از وضعیت الانت بهتره که داری عمرتو هدر میدی
تشکرشده 345 در 183 پست
کی گفته اگه ابراز علاقه کنی خودتو تحمیل کردی؟بچه که نیست اگه نخوادت خب قبول نمیکنه
اگه میخای از بلاتکلیفی در بیای و بعدا حسرت نخوری بهش بگو که یه مدتیه بهش علاقه داری
بعدش مطمءن باش هر جوابی بده از وضعیت الانت بهتره که داری عمرتو هدر میدی
sepideh R (سه شنبه 16 تیر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)