همچین گفتی قد کوتاهی من فکر کردم حتما زیر 160 هستی و سنت هم بالای 25 ساله!!!! خب اولا قد 170 متوسط قد مردای ایرانی فکر کنم همین حدودا باشه دوما شما هنوز 17 داری تو این سن به جای اینکه بشینی غصه بخوری و الکی گریه کنی پاشو برو کلاس والیبال یا بستکبال ثبت نام کن یه کم ورزش کن هم روحیت خوب میشه هم رو قدت تاثیر میذاره...
در ضمن اقای باغبان اون مثالهایی که مثلا از قد کوتاه ها زدین مثه نیکی کریمی با 173 و بهنوش بختیاری با 172 تو ایران جزو خانمهای تقریبا قد بلند محسوب میشن
- - - Updated - - -
بهنوش طباطبایی...امکان ویرایش نبود








امکان ویرایش نبود

علاقه مندی ها (Bookmarks)