سلام و وقت بخیر
ممنون از مطلب خوبتون اما پس مرد خوب چی میشه؟
من اصلا با غر زدن و روی برگرداندن و عصبانیت و ... موافق نیستم اما همیشه بیخیال بودن جواب نمیده و شاید اوضاع رو بدتر از آنچه که هست بکنه.
احساس میکنم امروزه زن و شوهری که هم رو درک کنند و پا به پای هم با مشکلات کنار بیان و منطقی باشند و تنها به فکر منافع خودشون نباشند بسیار کم شده...
اکثر زوج ها بیشتر به فکر خودشون هستند تا خودشون و همسرشون !







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)