سلام دوست من
من به شما یه پیشنهاد میکنم که نه به کارتون لطمه بزنه نه به شخصیت اون خانم.شما مسلما از این خانم اسم و ادرسی دارید.واسه استخدام نیرو افراد گزینش میشن و یک سری اطلاعات ازشون گرفته میشه شما هم که خودتون جز مسئولا هستید.میتونید از اون اطلاعات استفاده کنید و یه تحقیق جامع راجع به اون خانم و خانوادش بدست بیارید.اون زمان شما میتونید درست و منطقی تصمیم بگیرید.شما حس خیلی قوی به این خانم ندارید چون با شنیدن یک سری از حرفا از زبان خودشون ازشون یکم زده شدید.پس لطفا مطمین قدم بردارید.اینو هم بدونید این خانم قرار نیست و نبوده فقط منتظر بشینن که شما برید خاستگاریشون.هر خانم جوانی صد ها خواستگار داشته و شما تا اصل اون مساله رو ندونید نمیتونید قضاوت کنید
واستون ارزوی خوشبختی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)