سحر جان من مدتها بود که با نام کاربریم وارد نشده بودم. اما امروز فقط وارد شدم بگم که برای سلامتی شوهرخواهرت سوره یوسف و خواندم و براش دعا کردم.امیدوارم خدا دعای منو که ۹ ماهمه یه دختر باردارم رو مستجاب کنه و به دخترهای خواهرت رحم کنه
تشکرشده 156 در 48 پست
سحر جان من مدتها بود که با نام کاربریم وارد نشده بودم. اما امروز فقط وارد شدم بگم که برای سلامتی شوهرخواهرت سوره یوسف و خواندم و براش دعا کردم.امیدوارم خدا دعای منو که ۹ ماهمه یه دختر باردارم رو مستجاب کنه و به دخترهای خواهرت رحم کنه
khaleghezey (یکشنبه 05 مهر 94), فدایی یار (یکشنبه 05 مهر 94), یاس پاییزی (یکشنبه 05 مهر 94), دختر بیخیال (یکشنبه 05 مهر 94), سوده 82 (سه شنبه 07 مهر 94), شمیم الزهرا (یکشنبه 05 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)