سلام محمد رضا جان
دوست خوبم ممنون از لطفت.بزرگواری شما رو میرسونه.
خوشحال میشم اگر این تبادل نظر ادامه داشته باشه.سایر دوستان هم از جمله باغبان عزیز٬خاله قزی عزیز٬خانم مصباح الهدی و فدایی یار هم اگر احساس کنند کمکی از دستشان بر می آید آنطور که برای من و شما ثابت شده دریغ نمیکنند.اگه میخوای دوستان جدید هم بیان و نظراتشونو بیان کنند به نظر من تاپیک جدید بزن و لینک بده.








یادمه چند سال پیش که جوون بودم و جویای نام
یه آقایی منو تو مسیر دانشگاهم هر روز میدید، محل کارش نزدیک دانشگاه ما بود.این آقا به روشهای مستقیم و غیر مستقیم و از طریق واسطه میگفتن اصرار زیادی به آشنایی دارن ولی من تمایلی به شروع آشنایی نداشتم. خلاصه هر عیبی بود رو خودم گذاشتم تا دست از سرم برداره ولی ایشون همچنان مصر بود تا اینکه یه فکری به سرم زد، بهش گفتم من قبلا ازدواج کردم اینو که گفتم برای همیشه رفت تو افق محو شد

علاقه مندی ها (Bookmarks)