به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 60
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام محمد رضا جان
    دوست خوبم ممنون از لطفت.بزرگواری شما رو میرسونه.
    خوشحال میشم اگر این تبادل نظر ادامه داشته باشه.سایر دوستان هم از جمله باغبان عزیز٬خاله قزی عزیز٬خانم مصباح الهدی و فدایی یار هم اگر احساس کنند کمکی از دستشان بر می آید آنطور که برای من و شما ثابت شده دریغ نمیکنند.اگه میخوای دوستان جدید هم بیان و نظراتشونو بیان کنند به نظر من تاپیک جدید بزن و لینک بده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سرشار تشکرکرده است .

    فدایی یار (جمعه 03 مهر 94)

  3. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام سرشار عزیز

    ممنون بابت پیگیری هات

    پیشنهاد خوبی هست. حتما اقدام میکنم. فقط قبل اش لازم دارم از کمند این احساساتم رهایی پیدا کنم. متاسفانه بعد از گذشت این همه مدت، هنوز یاد ایشون و خاطرات و گفته و شنود ها تو ذهنمه.

    خودمو وامدار شما دوستان و همدردی میدونم. ان شالله که بازگشت پر شکوهی به میادین داشته باشم.

  4. 2 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    باغبان (شنبه 04 مهر 94), سرشار (جمعه 03 مهر 94)

  5. #43
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    سلام

    شايد من در مورد دودلي نتيجه گرفتم،


    سلام برادر مهربانم

    میشه یه بار دیگه بفرمایید چه نتیجه ای گرفتید ؟

    ممنون .


    ​​

  6. #44
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام برادر مهربانم

    میشه یه بار دیگه بفرمایید چه نتیجه ای گرفتید ؟

    ممنون .
    سلام و درود فراون خدمت باغبان عزیز

    آقا اجازه؟ یه لحظه نگید الان میگم، یکم هول شدم! آخه تو جزوه اتون این سوال رو جواب نداده بودین!

    یاد معلم ها که امتحان شفاهی پای تخته می گیرن افتادم.

    حقیقت اش چند تا کلید واژه ای که از شما بهم رسیده بود خیلی بهم کمک کرد.
    مثلا فدایی گفت این خانوم چی داره که ممکن باقی دختر ها نداشته باشن! یا صحبت ها شما و باقی دوستان.

    به این نتیجه رسیدم که اول بزارم از این احساسات رهایی پیدا کنم. بعد مجددا بشینم با خودم خلوت کنم و تیک های 31 آیتم ایشون رو بزنم. شاید شناختی که من گفتم 60-70 درصد به هم میآییم ، از روی احساس گفته باشم. بعد به سوالات شما که گفتین از خودم بپرسم ( البته چندتا سوال هم جسارت کردم خودم بهشون اضافه کردم) جواب بدم. اگر شرایط ایشون ایده آل بود، سپس مسیله نامزدی ایشون رو در حالت حداکثر قرار بدم و ببینم میتونم باهاش کنار بیام یا خیر.
    اگر همه چیز خوب بود، به خانواده اطلاع میدم ، شما با چنین موردی که مورد پسند من هست، مشکلی ندارین! یه وقت فردا نگن چرا نگفتی و نظر مخالف داشته باشن و روحیه دختر بنده خدا خراب شه.

    در انتها با دختر خانم در میان میزارم، سپس اقدام حضوری به همراه خانواده.


    فقط نکته اش اینجاست که در همه لحظات عقلم حضور خواهد داشت. به ایشون صرفا به عنوان یه گزینه نگاه میکنم ( البته گزینه ای که تا نهایی نشده سراغ مورد دیگه نمیرم) و صرفا با معیار های خودم می سنجم ایشون رو. متاسفانه باید بگم با خودم قرار گذاشتم، یکم تو این زمینه خودخواه عمل کنم و تو انتخابم، فقط خودم رو درنظر بگیرم.
    اگر همه چیز خوب پیش رفت، برسم به نگاه دو نفری ، مثلا من می تونم ایشون رو خوشبخت کنم!

    در انتها در هر مرحله ای به این نتیجه رسیدم، که این خانم مناسب نیستند. به سرعت منتفی می شه. چون همسر من یه جایی زیر آسمون خدا داره نفس میکشه ( البته با اجازه خانم مصباح یه دخل تصرفی تو این کلید واژ بکنم، یه جایی زیر آسمون خدا تو شهر خودم داره نفس میکشه)

    آقای اجازه، نمرمون چند میشه؟ قبول میشیم؟
    ویرایش توسط mohamad.reza164 : شنبه 04 مهر 94 در ساعت 18:33

  7. 2 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    فدایی یار (شنبه 04 مهر 94), باغبان (یکشنبه 05 مهر 94)

  8. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقا محمد رضا
    چقدر خوب نتایج خوبی گرفیتن. فقط خواستم بگم یه وقت تاپیکتان را نبندین. من یه چندتا نکته می خوام بگم اما نشد. چون دست راستم مجروح شده و فعلا قدرت تایپ زیاد ندارم.بر ای همین دیر اومدم. یه دستی سخته!
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  9. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 06 مهر 94), فدایی یار (یکشنبه 05 مهر 94), باغبان (سه شنبه 07 مهر 94)

  10. #46
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام آقا محمد رضا
    چقدر خوب نتایج خوبی گرفیتن. فقط خواستم بگم یه وقت تاپیکتان را نبندین. من یه چندتا نکته می خوام بگم اما نشد. چون دست راستم مجروح شده و فعلا قدرت تایپ زیاد ندارم.بر ای همین دیر اومدم. یه دستی سخته!
    سلام خانم مصباح ( و البته باقی دوستان)
    شما لطف دارین، هر چی بوده از سر بزرگواری و همت های شما دوستان بوده.
    قطعا تاپیک رو نمی بندم، این تاپیک برام منبعی از اطلاعات و روشنگری هاست.
    ان شاا... که زودتر سلامتی حاصل شود.

    پیگیری این مسیله برام از وقتی مهم شد، که حس عذاب وجدان عجیبی سراغم اومده بود، که به همسر آینده ام خیانت کردم ( البته شاید مضحک به نظر بیاد) چون سابق بر این فکر میکردم، اولین دختر، آخرین دختر زندگی ام هست. شخصی که من از زندگی ام براش تعریف می کنم، باید آخرین نفر هم باشه. ولی خوب قسمت نبود. برای همین پیش خودم گفتم، شاید قسمت اینه که اولین ارتباط ات با یه دختر رو خوب آنالیز کنی، و رفتار های خوب و بد رو بررسی کنی تا در زندگی واقعی ات دچار مشکل نشی. حالا هیچی هم بین من و اون خانوم اتفاق نیفتاد، سه هفته صحبت که اکثر اش با تلگرام بود، و وارد فاز های احساسی نشدیم ( حتی یه بار هم به اسم کوچک صداشون نزدم) ولی این تفکر خیانت، اذیت ام میکرد. شاید باعث میشد، چشم هام رو ببندم و انتخاب اشتباه کنم. خدا رو شکر اون روز ها گذشته، آرام آرام دارم از احساس فاصله میگیرم و بزودی جمع بندی خواهم کرد.

    آنالیز این اتفاق اینقدر برام مهم شده بود که به غیر از اینجا، با دو تا مشاور هم در میون گذاشتم( البته مشاور رسمی اینترنتی) .

    یکی اشون گفت برید مشاور حضوری ( تلویحا از سر خودش باز کرد)
    دومی هم گفت تو که تو این مدت، این اختلاف ها رو دیدی در اون خانوم، صد در صد در زندگی، اختلاف هاتون بیشتره. و پیشنهاد داد که قضیه رو تموم کنم.

    با وجو اینکه پاسخ دوم منطقی تر بود، ولی من به هدف ام نرسیدم. دوست داشتم، واکاوی بشه قضیه، آنالیز بشه، ولی متاسفانه به جواب های کوتاه خلاصه شد.

    اما این تاپیک و شما دوستان بودید که با طرح سوال و پیشنهادات و تجاربتون، روشنی بخش راهم بودین.

  11. 2 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 08 مهر 94), فدایی یار (سه شنبه 07 مهر 94)

  12. #47
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام دوستان خوبم

    اومدم اینجا برای شما که پیگیر قضیه بودین نتیجه اخر رو تو ضیح بدم.


    قبل از شروع بگم هم چنان منتظر حضور خانم مصباح برای بیان توضیحات شون هستم.


    بعد از کلی تفکر، قضیه نامزدی ایشون رو هضم کردم، و باهاش کنار اومدم. یعنی انسانیت ایشون باعث شد، هضم بشه. درباره باقی چیز هایی هم که گفته بودم خوب فکر کردم و کاملا اگاهانه تصمیم گرفتم با خودشون در میان بزارم و دیگه دچار دوگانگی تفکر نشم، چون مطمین بودم ظرفیت شون بالاست و منطقی هستن.


    خلاصه با ایشون ارتباط گرفتم، ایشون در ابتدا مکثی برای پاسخگویی داشتن، سپس قدم رنجه کردن . من حرفامو زدم و از علاقه ام گفتم. و به ایشون که شوکه شده بود فرصتی برای تفکر دادم. که اگر مثبت بود و یه شناخت کوتاه از هم پیدا کردیم ، به خانواده ها اعلام کنیم.
    خوشبختانه موافقت کردن. ارتباط کوتاه ما ادامه پیدا کرد و در انتها بنده نتونستم خودخواه باشم و تمامی خصوصیات منفی خودم و اختلافات خودمون رو لیست کردم و در اختیار ایشان گذاشتم، تا ایشان مجددا ضربه نخورن و انتخاب اگاهانه تری داشته باشند. که کاملا از جانب ایشان استقبال شد، و پس از شنیدن حرفام، تصمیم گرفتن رازی رو به من بگویند که سابق بر این نگفته بودن، راز ایشون این بود که پس از نامزدی و عقد فرایند عروسی و زندگی مشترک هم شکل گرفته بوده.


    که متاسفانه بنده نتونستم با این قضیه کنار بیام و برای هم ارزوی خوشبختی کردیم.

    از این رابطه درس های خوبی گرفتم، خوشحالم تونستم علاقه مو ابراز کنم، که موفقیتی بزرگ برای من درونگرا بود. از شما دوستان هم مطالب خوبی یاد گرفتم.
    خدا با هر دوی ما بود.
    از ایشون طلب حلالیت دارم اگر از من خورده ای به دل گرفتن. ولی واقعا هضم اش خیلی سخت بود، از من کوچک بر نمی امد. چون دیگه تعلق به دو دنیا مختلف داشتیم که تلاقی با هم نداشتیم.
    ویرایش توسط mohamad.reza164 : شنبه 18 مهر 94 در ساعت 23:12

  13. 3 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    فدایی یار (شنبه 18 مهر 94), باغبان (شنبه 18 مهر 94), سرشار (شنبه 18 مهر 94)

  14. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام محمد رضا جان....
    می دونستم اون قدر عاقل هستی که تصمیم عاقلانه رو بگیری...از اولش می خواستم بگم همین تصمیم الان رو بگیری... ولی بازم گفتم خودت فکر کنی...

    نه دوستم شما هیچ مدیونی نداری...برای اون خانم هم ارزوی خوشبختی دارم... با فردی که مثل خودشون تجربه این امر رو داشته باشند...مطمئن باش این طوری برای هر دوشون بهتر خواهد بود...


    با ارزوی موفقیت.

  15. 4 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (شنبه 18 مهر 94), مصباح الهدی (شنبه 18 مهر 94), باغبان (شنبه 18 مهر 94), سرشار (شنبه 18 مهر 94)

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-26
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    15,299
    سطح
    79
    Points: 15,299, Level: 79
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 91.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    526

    تشکرشده 1,129 در 328 پست

    Rep Power
    103
    Array
    سلام آقای محمدرضا


    من نتونستم تمام تاپیک شمارو بخونم فقط پست اولتون رو خوندم.

    برام جای سواله که چطور تو همون معارفه اولیه،ایشون فقط به عقدشون اشاره کردن و اشاره ای به برگزاری عروسی و زندگی مشترک نداشتن چون با این کار حق انتخاب برای ادامه یا عدم ادامه آشنایی رو از طرف مقابل گرفتن.احساس میکنم یه حلقه گمشده ای این وسط هست.

    شنیدین که میگن کافر همه را به کیش خود پنداردیادمه چند سال پیش که جوون بودم و جویای نامیه آقایی منو تو مسیر دانشگاهم هر روز میدید، محل کارش نزدیک دانشگاه ما بود.این آقا به روشهای مستقیم و غیر مستقیم و از طریق واسطه میگفتن اصرار زیادی به آشنایی دارن ولی من تمایلی به شروع آشنایی نداشتم. خلاصه هر عیبی بود رو خودم گذاشتم تا دست از سرم برداره ولی ایشون همچنان مصر بود تا اینکه یه فکری به سرم زد، بهش گفتم من قبلا ازدواج کردم اینو که گفتم برای همیشه رفت تو افق محو شد


    میگم نکنه ایشون هم از این کارای دوران جاهلیت من دارن انجام میدن.

    موفق باشید
    ویرایش توسط آی تک : شنبه 18 مهر 94 در ساعت 23:28

  17. 2 کاربر از پست مفید آی تک تشکرکرده اند .

    باغبان (شنبه 18 مهر 94), سرشار (شنبه 18 مهر 94)

  18. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقا محمد رضا خدا را شکر که این راز را متوجه شدین.
    واقعا خدا را شکر!!! شاید اگر این مساله را با ایشان عنوان نمی کردین مداوم به ایشون فکر می کردین و متوجه این قضیه نمی شدین.

    ...................
    ...................
    قسمت اسپم پست را حذف می کنم تا تاپیکتان بیهوده اشغال نشود
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : شنبه 18 مهر 94 در ساعت 23:58 دلیل: قسمتهای اضافی را به دلیل اسپم بودن و خوانده شدن توسط استارترحذف شد

  19. 2 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (یکشنبه 19 مهر 94), باغبان (یکشنبه 19 مهر 94)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.