سلام
عزیزم شایدم این فقط جو دانشگاه شما نباشه و جو خیلی از دانشگاه ها و حتی جامعه باشه. ولی اینکه میگی این چیزا منو به زیر میکشه حتما خیلی با دوستات وقت میذاری که این حس میاد سراغت من خودم دوستیایی که این مدلی باشه در هفته خیلی کم باهاشون هستم ولی اگه بخوای هر روز چند ساعت وقتت رو بذاری معلومه حس خوبی نداری.راستشو بخوای منم اکثر دوستیایی که چه بین دیگران و چه برای خودم اکثرا همین حرفای روزمره و تا حدی بی مزه هست یا در مقاطع بالا حرفای خیلییی مهمشون مقاله نوشتن و فلان کنفرانس و ..هست که خودمم حس چندان خوبی ندارم.تو دوست داری با دوستات در مورد چه مسائلی حرف بزنی؟اینکه میگی تفریح مشترک برای خودتم مشخص کردی که این تفریح مشترک چی باشه؟به نظرم اول از همه برا خودت معلوم کن که از چه حرفایی لذت میبری از چه تفریحایی لذت میبری؟تو مود انجام چه کارایی هستی وقتی برات مشخص بشه پیدا کردنش راحت تره..این فرهیختگی رو به شکل جزیی برا خودت تعریف کن...








علاقه مندی ها (Bookmarks)