سلام دوست عزیز
تا حدودی حق با شماست ولی اون یه دختر بی کس و کار بود و نمیتونستم صبر کنم تا جامعه بار بیارتش .. خودمم دانشگام تموم و خدمتم معاف بودم و ازدواج رو یه محرک به سوی پیشرفت میدونستم
اهداف من برا ازدواج همون اهدافی هس که همه دارن .. اینطور نیس که من فقط بخاطر غریزه جنسی رفته باشم جلو ..
ازدواج عروسک بازی و بچه بازی نیست !!؟ زیادی داری سخت میگیرید اگه بخوام به توصیه های شما گوش بدم باید نامزدم رو ول کنم و فکر ازدواجم از سرم بیرون کنم و بیفتم دنبال ناموس مردم و واسه خودم حااااال کنم
همین مسائل جامعه رو فساد کشیده ... ازدواج نکن چون نداری .. ازدواج نکن چون سنت کمه ..








علاقه مندی ها (Bookmarks)