سلام . با تشکر فروان از مطالب و توصیه های خوبتون. کلید مرد و تفاوتهای زن و مرد گوش دادم برنامه های دکتر هلاکویی پنجاه باید و نباید و چرا ازدواج و چرا طلاق و..گوش دادم . الان دارم رو خودم کار میکنم دیگه غر نزنم بهش در رابطه با کارهاش و دیگران گیر ندم و وقتی کار مثبتی می کنم ازش تشکر کنم و نشون بدم چه کار خوب و با ارزشی انجام داده. توصیه های شما رو هم سعی می کنم انجام بدم ولی حس میکنم برخلاف من که همه احساس و زندگیمو شوهرم میدونه و اگه چیزی پنهان کنم خیلی خودم عذاب وجدان می گیرم شوهرم تودار راحت میتونه حرفهای خصوصیشو بدون هیچ ناراحتی و فشاری نزنه. الان خدا رو شکر اوضاع خیلی بهتر از قبل شده امیدوارم شوهرم واقعا متحول شده باشه نه موقتی و ظاهری باشه. من همه سعیمو میکنم امیدوارم شوهرم قدرشناس باشه که دیگه واقعا تحمل تکرار این جرو بحث هایی که از اول سال درگیرشمو و ارامشمو گرفته ندارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)