به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 مرداد 96 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1394-10-22
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    2,070
    سطح
    27
    Points: 2,070, Level: 27
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    89

    تشکرشده 66 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوباره، واقعاً از همتون ممنونم که وقت گذاشتین و جواب دادین. درمورد اینکه شاید بیشتر دوس داشته باشه با خانواده جلو برم باید بگم که فکر نمی کنم اینطور باشه. چون که وقتی می خواست بهم جواب بده چند بار گفت که بهتر بود قبل از اینکه خانوادتون رو در جریان می ذاشتین نظر منو می پرسیدین. درمورد انتخابمم باید بگم که فک می کنم کاملا عاقلانه باشه. چون که اولا تا حالا خانوادمم مخالفتی نکردن و ایرادی از خودش یا خونوادش نگرفتن، دوما از نظر طبقه اجتماعی، مالی، فرهنگی، اعتقادی کاملا در یک سطح هستیم. راستش امروزم خیلی خیلی زیاد به بهانه های مختلف هی میومد نزدیکیای اتاق ما و با یه خانوم دیگه که سرپرست یه گروه دیگه ست درمورد کار صحبت می کرد. اما خیلی غیر عادی بود، هیچوقت ندیده بودم که اینقدر زیاد اون ورا پیداش بشه. امروز خیلی پیش میومد که سرمو بر گردونم و ببینم که اونجاست. یعنی واقعاً جوابی که بهم داده جواب قطعیش نیست؟ الان من دقیقا باید چی به خانوادم بگم؟ هفته دیگه احتمالا ازم بپرسن که آماده بشن برای صحبت با پدرومادرش. من می ترسم از طریق خانواده ها اقدام کنم. چون همون موقع ازش خواستم که با خانواده خدمتشون برسیم شاید نظرش عوض شد، اما خیلی جدی مخالفت کرد و گفت که نظرش عوض نمیشه. حالا می ترسم اگه با خانواده جلو برم از دستم عصبانی بشه! وای خانوما چقدر پیچیده هستن. کاش از دلش خبر داشتم. راستی باهامم سرسنگین شده، سعی می کنه تا حد ممکن با من همکلام نشه و همش ازم فرار می کنه. البته نه اینه بی احترامی کنه ها، نه اصلاً. فقط انگار دوس نداره زیاد باهام روبرو بشه. راستی یادم رفت بگم، همسن خودمم هست و یه جوراییم مغروره. می ترسم اگه هم به قول شما نظرشم مثبت باشه بخاطر غرورش چیزی نگه و هیچ کاری نکنه که من بفهمم نظرش مثبته. الان واقعاً موندم که چی جواب خانوادمو بدم، بهشون بگم چیکار کنن؟ برن جلو یا..

  2. 4 کاربر از پست مفید Alone boy.. تشکرکرده اند .

    capitan2 (چهارشنبه 23 دی 94), miss seven (چهارشنبه 23 دی 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 22 دی 94), یاس بنفش (سه شنبه 22 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. محدودیت در تعداد جلسات خواستگاری
    توسط .saber. در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آبان 94, 01:01
  2. فردی هستم درونگرا....چجوری به تعادل برسم؟
    توسط milad.mehr در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 13:20
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 شهریور 90, 11:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.