به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 مرداد 96 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1394-10-22
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    2,070
    سطح
    27
    Points: 2,070, Level: 27
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    89

    تشکرشده 66 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    capitan عزیز؛ واقعا ممنونم بخاطر دعای قشنگت، ولی اگه می خوای دعا کنی لطفا دعا کن که همین مورد اوکی بشه. (هرچند با خوندن این دوتا کامنت مخصوصا کامنت خانم کمال خیلی ناامید شدم)
    راستش من آدمیم که شاید بشه گفت سخت میشه که از یکی خوشم بیاد، نمی دونم بعد این چقدر طول بکشه که بخوام باز یکیو دوس داشته باشم. من چجوری باید بهش بفهمونم که هنوز دوسش دارم؟
    یعنی اگه صبر کنم ممکنه جواب مثبت بشنوم؟
    خانم کمال؛ چیزی که خودم دارم می بینم اینه که اون خانوم دفعات مراجعه ش به واحد بغلی خیلی زیاد شده ( اتاق ما شیشه ایه و از اونجا کامل قابل دیدنه.) اینی که می گید توجهم بهش زیاد شده کاملا درسته، و بخاطر همین توجه زیاده که می دونم زیاد میاد اطراف من (چون قبلانم زیاد بهش توجه می کردم، اصلا خیلی وقتا منتظر بودم که بیاد ولی خبری نبود).
    نمی دونم شایدم واقعا برحسب اتفاق این روزا زیاد مسئله کاری واسش پیش میاد که زیاد میاد اونجا.
    درضمن من نگفتم که هم محله ای هاشون گفتن دختره جواب مثبت میده. با توجه به اینکه یکی از قدیمی های اون محله هستن همسایه ها گفتن با شناختی که ما از این خونواده داریم به مذهبی بودن خیلی اهمیت میدن و بعید می دونیم پدرومادرش اگه بفهمن شما هم مذهبی هستین مخالفت کنن.
    این چیزی بود که همسایه ها به طور کلی درمورد پدرومادرش گفتن نه خودش!
    می ترسم اگه به قول دوستان تا یکی دوماه دیگه کاری نکنم اون فکر کنه که من بی خیال شدم و دیگه بهش علاقه ای ندارم.
    تو بد شرایطی هستم؛ بعضی وقتا با خودم میگم اگه قراره که نشه ای کاش هیچوقت باهاش آشنا نمی شدم.
    می دونم آدم نباید زیاد احساسی باشه اما متاسفانه من اینطوریم. البته مطمئنم که انتخابم صرفا از روی احساسات نبوده، درواقع من اولش با عقلم انتخابش کردم بعدش کم کم احساساتمم درگیر شد.
    چیزی که از همه میخوام اینه که برام دعا کنین

  2. 4 کاربر از پست مفید Alone boy.. تشکرکرده اند .

    capitan2 (چهارشنبه 23 دی 94), miss seven (جمعه 25 دی 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 23 دی 94), فدایی یار (چهارشنبه 23 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. محدودیت در تعداد جلسات خواستگاری
    توسط .saber. در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آبان 94, 01:01
  2. فردی هستم درونگرا....چجوری به تعادل برسم؟
    توسط milad.mehr در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 13:20
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 شهریور 90, 11:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.