بازم سلام؛ آقای محمدرضا و آقا یا خانوم 7، من چیزی که از اون خانوم می دونم اینه که خیلی شبیه خودمه. اخلاقش، عقایدش، طرز برخوردش با آدما و...
سادگی که توی ظاهرش و حتی رفتارش هست کپی خودمه.
درضمن؛ با توجه به نظرات دوستان، من تصمیم گرفتم دیگه بی خیالش بشم.
هرچند سخته برام ولی خب، وقتی اون منو نمی خواد زوری که نیست.
همه چیو می سپرم به خدا و منتظر می مونم ببینم سرنوشت چه چیزی رو برام رقم می زنه.
خانوم سارا، از شمام ممنونم که نظرتون رو گفتید. سعی می کنم دیگه بی خیالش باشم (یا حداقل اینطوری وانمود کنم) شاید به قول شما و خانوم ستاره زیبا خودش اومد سمتم. نیومدم نیومد؛ شاید قسمت این بوده شاید..








علاقه مندی ها (Bookmarks)