ممنون عزیزم از راهنمایی های خوبت. همه حرفات درسته خودم واقعا قبول دارم اصلا چک کرد معنی نمیده البته در شرایط عادی و یک رابطه درست و سالم. ولی متاسفانه رابطه ما از اوایل تابستان درگیر این مسایل شد که یک مدتی خوب شد ولی الان یک ماهه که خیلی پرتنش شده دو بار قهر کردم رفتم خونه پدرشوهرم گفتم طلاق میگیرم ولی شوهرم معذرت خواهی و دیگه تکرار نمیشه. منم کوتاه اومدم. الان نسبتا به چند هفته قبل که گوشی داشت خیلی بهتر شده چون الان یکم کارهاش شروع شده ودرگیر شده هم کمتر چت میکنه قبلا ظهرها درو میبست و اصلا نمی خوابید ولی الان در بازه چند ساعت می خوابه و فقط شبها متوجه شدم حرف میزنه اونم نه هرشب اگه خسته باشه یازده دوازده می خوابه ولی خوب خیانت و حرف زدن دیگه کم و زیاد نداره اصلا نباید یک دقیقه شم باشه الانم میتونم بهش گیر بدم که شبها پیشش بخوابم ولی مطمنم برا چک کردن اومدم رابطه مون بدتر میشه تا بهتر.الان مشکل اینه که قبول نداره چت میکنه اگه بهشم بگم انکار میکنه مگه اینکه یهو برم سر لپ تاپشو نذارم بهش دست بزنه و صفحه اشو ببنده که قبول کنه بعدشم اگه اینکارو بکنم ممکنه بگه دلم میخواد و دیگه علنی اینکارو بکنه فقط مجبور شم طلاق بگیرم الان دلم نمی خواد به طلاق فکر کنم اون اخرین راه حله اخه مطمنم وضعیت و ارامش خوبی بعد طلاقم نداره. فعلا دارم از تو سایت مقاله ها میخونم و رو خودم کار کنم خودم بهترین خودم بشم شاید اونم تغییر کرد دیگه خوشبختی و ارامشم و وابسته به کارها و زندگی اون نکنم هر چند خیلی ادم حساس و زود رنجیم ولی میتونم رو خودم کار کنم اون تغییر نمی کنه خودمو که میتونم تغییر بدم که کمتر رنج بکشم الان یک جمله خوندم ارز ارتور شوپنهاور که میگه
در هر صد نفر یک نفر ارزش ان را دارد که با او بحث کنی بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند زیرا هر کسی ازاد است که احمق باشد...
- - - Updated - - -
ممنون خاله قزی عزیز. چشم حتما همین کارو میکنم. از شما و بقیه دوستان که دلسوزانه راهنماییم کردید صمیمانه تشکر میکنم. براتون ارزوی موفقیت و سلامتی میکنم و دعا گویتان هستم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)