به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 63

Threaded View

  1. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 96 [ 00:59]
    تاریخ عضویت
    1394-10-07
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,937
    سطح
    26
    Points: 1,937, Level: 26
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 34.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 17 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون عزیزم از راهنمایی های خوبت. همه حرفات درسته خودم واقعا قبول دارم اصلا چک کرد معنی نمیده البته در شرایط عادی و یک رابطه درست و سالم. ولی متاسفانه رابطه ما از اوایل تابستان درگیر این مسایل شد که یک مدتی خوب شد ولی الان یک ماهه که خیلی پرتنش شده دو بار قهر کردم رفتم خونه پدرشوهرم گفتم طلاق میگیرم ولی شوهرم معذرت خواهی و دیگه تکرار نمیشه. منم کوتاه اومدم. الان نسبتا به چند هفته قبل که گوشی داشت خیلی بهتر شده چون الان یکم کارهاش شروع شده ودرگیر شده هم کمتر چت میکنه قبلا ظهرها درو میبست و اصلا نمی خوابید ولی الان در بازه چند ساعت می خوابه و فقط شبها متوجه شدم حرف میزنه اونم نه هرشب اگه خسته باشه یازده دوازده می خوابه ولی خوب خیانت و حرف زدن دیگه کم و زیاد نداره اصلا نباید یک دقیقه شم باشه الانم میتونم بهش گیر بدم که شبها پیشش بخوابم ولی مطمنم برا چک کردن اومدم رابطه مون بدتر میشه تا بهتر.الان مشکل اینه که قبول نداره چت میکنه اگه بهشم بگم انکار میکنه مگه اینکه یهو برم سر لپ تاپشو نذارم بهش دست بزنه و صفحه اشو ببنده که قبول کنه بعدشم اگه اینکارو بکنم ممکنه بگه دلم میخواد و دیگه علنی اینکارو بکنه فقط مجبور شم طلاق بگیرم الان دلم نمی خواد به طلاق فکر کنم اون اخرین راه حله اخه مطمنم وضعیت و ارامش خوبی بعد طلاقم نداره. فعلا دارم از تو سایت مقاله ها میخونم و رو خودم کار کنم خودم بهترین خودم بشم شاید اونم تغییر کرد دیگه خوشبختی و ارامشم و وابسته به کارها و زندگی اون نکنم هر چند خیلی ادم حساس و زود رنجیم ولی میتونم رو خودم کار کنم اون تغییر نمی کنه خودمو که میتونم تغییر بدم که کمتر رنج بکشم الان یک جمله خوندم ارز ارتور شوپنهاور که میگه
    در هر صد نفر یک نفر ارزش ان را دارد که با او بحث کنی بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند زیرا هر کسی ازاد است که احمق باشد...

    - - - Updated - - -

    ممنون خاله قزی عزیز. چشم حتما همین کارو میکنم. از شما و بقیه دوستان که دلسوزانه راهنماییم کردید صمیمانه تشکر میکنم. براتون ارزوی موفقیت و سلامتی میکنم و دعا گویتان هستم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید الهام 5566 تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 26 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دروغگویی همسر
    توسط sara503 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 شهریور 93, 13:10
  2. 10 روش برای فهمیدن دروغگویی
    توسط ali@@@ در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 23:43
  3. عذاب وجدان در مورد دروغگویی
    توسط hello در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 24 خرداد 92, 13:18
  4. دروغگویی همسر
    توسط Tinaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 شهریور 91, 18:11
  5. لطفا راهنمایی کنید با دروغگویی همسرم چه کنم؟؟؟
    توسط mahtab1 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 74
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 دی 90, 13:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.