سلام خواهر گلم. پس معلومه حسابی با اون آقا اذیت بودی. و متاسفانه لحظات خوبتون هم ناراحتت میکنه.
ان شاالله خدا کمکت میکنه و از این شرایط به بهترین حال در میای. مواظب کوچولوت باش. خدا بزرگه. بعضی وقتا شرایط کاملا مخالف اونچه میخوایم میشه ولی مطمئن باش حتما خیری در اون هست. پس فقط با خدا راز و نیاز کن و به او توکل داشته باش و از او یاری بخواه و مطمئن باش او از همه به شما مهربون تره و تنهات نمیذاره.
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)