سلام دوست من
اوضاع خوبه؟
به همدردی خوش اومدی!
-----------
با خوندن پست شما کلی سوال در ذهنم تشکیل شد که باید ازت بپرسم!
فقط معلومه تو این رابطه که شما از غلظتش برامون نگفتی، خیلی احساسی شدی، درسته؟
دوست من چند سالته؟
این که میگی همه معیار های من رو این خانوم داره، چی هستن؟ معیار و ملاک ات چی هستن؟
قبل تر خانواده برای شما اقدام به خواستگاری کرده بودند؟ منظورم اینه که از نظر خانواده شما آماده گی ازدواج رو داری؟
دوست من کمی منطقی باش و حرف ها و دلیل های خانواده رو برای خودت حلاجی کن، با منطق ببین راست میگن یا خیر؟
در ضمن راه درست برای صحبت با خانواده، رفتار بالغانه است. شما اگر رفتاری کودکانه داشته باشی در این زمینه، خانواده هم به رفتار والدانه رو می آورند. که نتیجه اش هم معلومه.
---------------------------------
منتظر پاسخ های شما هستم
پ.ن: خانوم حق دارن از دست شما و خانواده ناراحت باشن، ما نباید با عزت و آبروی خانوم ها بازی کنیم، میدونی که چه جامعه ای داریم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)