به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام دوست من

    اوضاع خوبه؟

    به همدردی خوش اومدی!


    -----------

    با خوندن پست شما کلی سوال در ذهنم تشکیل شد که باید ازت بپرسم!


    فقط معلومه تو این رابطه که شما از غلظتش برامون نگفتی، خیلی احساسی شدی، درسته؟


    دوست من چند سالته؟

    این که میگی همه معیار های من رو این خانوم داره، چی هستن؟ معیار و ملاک ات چی هستن؟

    قبل تر خانواده برای شما اقدام به خواستگاری کرده بودند؟ منظورم اینه که از نظر خانواده شما آماده گی ازدواج رو داری؟

    دوست من کمی منطقی باش و حرف ها و دلیل های خانواده رو برای خودت حلاجی کن، با منطق ببین راست میگن یا خیر؟

    در ضمن راه درست برای صحبت با خانواده، رفتار بالغانه است. شما اگر رفتاری کودکانه داشته باشی در این زمینه، خانواده هم به رفتار والدانه رو می آورند. که نتیجه اش هم معلومه.


    ---------------------------------

    منتظر پاسخ های شما هستم


    پ.ن: خانوم حق دارن از دست شما و خانواده ناراحت باشن، ما نباید با عزت و آبروی خانوم ها بازی کنیم، میدونی که چه جامعه ای داریم؟


  2. 3 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    capitan2 (دوشنبه 26 بهمن 94), Mr DaNi (دوشنبه 26 بهمن 94), هلیاجون (دوشنبه 26 بهمن 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 14 آبان 95 [ 03:08]
    تاریخ عضویت
    1394-11-25
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    465
    سطح
    9
    Points: 465, Level: 9
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 32 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی ممنون برای جوابتون. من 21 سالمه. این خانم دختر خیلی با اخلاق و مهربان و نجیبی هستند و فکر می کنم همسر خوبی برای من می شوند.

    خانواده ی من قول دادند که هر وقت من احساس نیاز به ازدواج داشتم اقدام کنند. قبلا هم چند دخترخانم رو به من معرفی کردند ولی من اون ها رو نپسندیدم چون از ازدواج سنتی خوشم نمیاد.

    به نظرم حرف خانواده ام خیلی غیرمنطقی و بیشتر شبیه بهانه است. مگه ما قراره با برادرها و خواهرهای ایشون زندگی کنیم که تعدادشون رو ایراد می دونند؟ مگه من قراره از پدر این خانم خرجی بگیرم که وضع مالی شون رو انقدر بزرگ می کنند؟

    من خیلی عصبانی ام. می دونم رفتارم خوب نیست ولی واقعا نمی تونم باهاشون فعلا حرف بزنم.


    به نظرتون من چطور باید در مورد خانواده ی این خانم تحقیق کنم که باعث ناراحتی نشه؟

  4. 2 کاربر از پست مفید َAmir-Reza تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (یکشنبه 25 بهمن 94), Mr DaNi (دوشنبه 26 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.