خیلی ممنون برای جوابتون. من 21 سالمه. این خانم دختر خیلی با اخلاق و مهربان و نجیبی هستند و فکر می کنم همسر خوبی برای من می شوند.
خانواده ی من قول دادند که هر وقت من احساس نیاز به ازدواج داشتم اقدام کنند. قبلا هم چند دخترخانم رو به من معرفی کردند ولی من اون ها رو نپسندیدم چون از ازدواج سنتی خوشم نمیاد.
به نظرم حرف خانواده ام خیلی غیرمنطقی و بیشتر شبیه بهانه است. مگه ما قراره با برادرها و خواهرهای ایشون زندگی کنیم که تعدادشون رو ایراد می دونند؟ مگه من قراره از پدر این خانم خرجی بگیرم که وضع مالی شون رو انقدر بزرگ می کنند؟
من خیلی عصبانی ام. می دونم رفتارم خوب نیست ولی واقعا نمی تونم باهاشون فعلا حرف بزنم.
به نظرتون من چطور باید در مورد خانواده ی این خانم تحقیق کنم که باعث ناراحتی نشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)