به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام امیررضای عزیز


    احساس شما رو میفهمم.

    من مطمین نیستم شما دو نفر به درد هم بخورید. میدونی چرا؟ چون نمیشه به حرفت در مورد اینکه این خانوم همه ملاک هارو داره اعتماد کنم. سوالات رو هم به طور کامل جواب ندادی تا بشه فهمید چند مرده تو مهارت های شناخت ازدواج حلاجی!

    ----------
    دوست من بهت پیشنهاد می کنم:

    سریعا رابطه خودت رو با خانوم قطع کن.

    اول باید احساست فروکش کنه تا عقل و منطقت بتونه تصمیم بگیره!


    مهارت های شناخت از ازدواج رو بالا ببر. تو همین همدردی بگردی، کلی مقاله هست. الان با گوشی انلاین شدم، دسترسی اش سخته. تا فردا چندتاش رو برات میگذارم.


    وقتی اگاه شدی، میتونی خودت تصمیم بگیری این خانوم به درد شما میخوره یا نه!


    تازه تو این مرحله مطمین میشی، چون گفتی
    دختر خیلی با اخلاق و مهربان و نجیبی هستند و فکر می کنم همسر خوبی برای من می شوند.
    یعنی هنوز خودت شک داری،

    ازدواج یه تصمیم مهمه. برای خرید موبایل یا لپ تاپ چقدر تحقیق میکنی؟ حالا برای یه همچین موضوع مهمی چقدر عالم شدی؟

    حالا که از احساس فاصله گرفتی، اطلاعات شما زیاد شد، خانوم رو تایید کردی، به خانواده بالغانه اعلام میکنی ، من این خانوم رو بر این اساس ........ برای ازدواج مناسب میبینم. من الان .......... چنین شرایطی دارم، طبق برنامه ریزی که کردم، میتونم بعد از یه سال نامزدی ، ازدواج کنم،
    با چنین حرفهای بالغانه ای، خانواده قطعا بهت اعتماد میکنه.

    در ضمن ، لزومی نداره شما الان تحقیق کنی، اول زحمت بکشید با خانواده برید خواستگاری، در همین حد اطلاعاتی که داری کفایت میکنی ، اطلاعات دیگر رو هم اگر نیاز بود، مادر تلفنی از خودشون بپرسن، و تحقیقات کامل رو موکول کن به رضایت هر دو طرف. فرض کن برای خواهر خودت خواستگار اومده، دوست داری چه رفتاری با شما کنند؟


    پ.ن: من نفهمیدم کار داری؟ سربازی داری؟ درست کجاست؟ وضعیت مالی؟ کلا امادگی تشکیل زندگی داری؟

    ویرایش توسط mohamad.reza164 : یکشنبه 25 بهمن 94 در ساعت 23:03

  2. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    alireza198 (دوشنبه 26 بهمن 94), Mr DaNi (دوشنبه 26 بهمن 94), نیکیا (یکشنبه 02 اسفند 94), هلیاجون (دوشنبه 26 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.