سلام امیررضای عزیز
احساس شما رو میفهمم.
من مطمین نیستم شما دو نفر به درد هم بخورید. میدونی چرا؟ چون نمیشه به حرفت در مورد اینکه این خانوم همه ملاک هارو داره اعتماد کنم. سوالات رو هم به طور کامل جواب ندادی تا بشه فهمید چند مرده تو مهارت های شناخت ازدواج حلاجی!
----------
دوست من بهت پیشنهاد می کنم:
سریعا رابطه خودت رو با خانوم قطع کن.
اول باید احساست فروکش کنه تا عقل و منطقت بتونه تصمیم بگیره!
مهارت های شناخت از ازدواج رو بالا ببر. تو همین همدردی بگردی، کلی مقاله هست. الان با گوشی انلاین شدم، دسترسی اش سخته. تا فردا چندتاش رو برات میگذارم.
وقتی اگاه شدی، میتونی خودت تصمیم بگیری این خانوم به درد شما میخوره یا نه!
تازه تو این مرحله مطمین میشی، چون گفتی
یعنی هنوز خودت شک داری،دختر خیلی با اخلاق و مهربان و نجیبی هستند و فکر می کنم همسر خوبی برای من می شوند.
ازدواج یه تصمیم مهمه. برای خرید موبایل یا لپ تاپ چقدر تحقیق میکنی؟ حالا برای یه همچین موضوع مهمی چقدر عالم شدی؟
حالا که از احساس فاصله گرفتی، اطلاعات شما زیاد شد، خانوم رو تایید کردی، به خانواده بالغانه اعلام میکنی ، من این خانوم رو بر این اساس ........ برای ازدواج مناسب میبینم. من الان .......... چنین شرایطی دارم، طبق برنامه ریزی که کردم، میتونم بعد از یه سال نامزدی ، ازدواج کنم،
با چنین حرفهای بالغانه ای، خانواده قطعا بهت اعتماد میکنه.
در ضمن ، لزومی نداره شما الان تحقیق کنی، اول زحمت بکشید با خانواده برید خواستگاری، در همین حد اطلاعاتی که داری کفایت میکنی ، اطلاعات دیگر رو هم اگر نیاز بود، مادر تلفنی از خودشون بپرسن، و تحقیقات کامل رو موکول کن به رضایت هر دو طرف. فرض کن برای خواهر خودت خواستگار اومده، دوست داری چه رفتاری با شما کنند؟
پ.ن: من نفهمیدم کار داری؟ سربازی داری؟ درست کجاست؟ وضعیت مالی؟ کلا امادگی تشکیل زندگی داری؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)