هلیا خانم ممنون از توصیه هاتون. کتابی که گفتید رو تهیه می کنم و می خونم.
واقعیتش اینه که خانواده ام می گن من خیلی ساده ام و زود گول ظاهر افراد رو می خورم. الان با این اتفاقات اخیر و البته شکست هایی که قبلا داشتم احساس می کنم که دیگه نمی تونم به تشخیص خودم اصلا اعتماد کنم. خیلی حال بدیه که آدم حس اعتمادش رو نه فقط به دیگران بلکه به به خودش هم از دست بده و من الان اون حال رو دارم.
من کاملا رابطم رو قطع کردم با اون خانم و حتی شماره اش رو بلاک و حذف کردم. می دونم که این روزهای سخت می گذره ولی الان دیگه دغدغه ام اینه که شاید هیچ وقت نتونم به هیچ کس اعتماد کنم. احساس می کنم ضربه ای که خوردم جبران ناپذیره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)