الان باید چه راه حلی به شما ارائه بشه؟ رفتید یک دختر رو پسندیدید و با میل خودتون باهاش ازدواج کردید و حالا می گید دلتون رو زده؟! مگه اون بیچاره اسباب بازیه که شما به این راحتی کنارش بذارید؟! خودتون سوپرمدلید و هیچ عیب و ایرادی از نظر قیافه ندارید؟ تازه گیرم که رفتید و با یک خانم خیلی زیباتر ازدواج کردید، چه تضمینی هست که اون هم بعد یک مدتی دلتون رو نزنه، یا اینکه به زیباییش به هر دلیلی صدمه نخوره؟
به نظر من تصویری که از یک زن زیبا تو ذهنتون هست، خیالیه و اون زن کامل و بی نقص وجود خارجی نداره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)