سلولیت اصلا بیماری نیست. بیشتر از 80 درصد از زن ها سلولیت دارند.
به نظر من مشکل خیلی از آقایون ایرانی اینه که به خاطر جدایی بین زن/مرد تصویر غلطی از بدن طبیعی یک زن تو ذهنشون دارند و تصور می کنند که تصاویر زن هایی که تو رسانه های تصویری نشون داده می شه، واقعی و طبیعیه. باور کنید بخش قابل توجهی از این تصاویر حاصل فتوشاپ و جراحی های زیباییه.
مسئله دیگه اینکه بدن زن ها تحت تاثیر هورمون های زنانه و گذشت زمان و فرزندآوری دائما تغییر می کنه. اگر می خواین وارد زندگی مشترک بشین باید این مسئله رو بپذیرید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)