واقعا به خاطر سختی هایی که کشیدید متاسفم. کمتر کسی توانایی تحمل این همه رنج رو داره.
شیشه خانمان سوزه. تغییراتی تو مغز ایجاد می کنه که گاهی اوقات دیگه برگشت ناپذیره. فکر نمی کنم امید زیادی به این زندگی باشه.
شما خیلی شرافتمند هستید ولی کاش راضی به طلاق توافقی نمی شدید و مهریه و نفقه و حتی دیه کتک کاری ها رو می گرفتید تا بعدا تو زندگی دستگیرتون باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)