من تجربه ای ندارم و اگه فکرم اشتباهه امیدوارم دوستان تصحیح کنند
من مخالف اینم که گفته می شه شما باید مردانگی شوهرتون رو تحسین کنید که مبادا به اعتماد به نفسش ضربه بخوره. شوهر شما در حال حاضر یک بچه ی 10-12 ساله است که هیچ مسئولیتی رو در زندگی نمی پذیره. اگر تشویقش کنید مثل اینه که بگید از وضع فعلی راضی هستید. به جای اینکار به نظر من باید اوضاع رو تا می تونید براشون سخت کنید!
الان شما تو خونه همه چیز رو برای شوهرتون فراهم می کنید. پدرش هم خرجتون رو میده. خوب معلومه که این آقا با این شرایط تنبل و تن پرور می شه و به خودش استراحت می ده. به نظر من راهش اینه که دیگه تو خونه کار نکنید اصلا. نه غذا نه تمیز کاری، هیچی! برید خودتون سر کار و این کارها رو بسپارید به شوهرتون. اگر هم می تونید خودتون یا حتی بهتر پدرتون با پدرش صحبت کنند تا پول کمی در اختیارش بذاره تا عملا مجبور بشه بره سر کار. خلاصه اینکه شرایط خوش گذرانی رو ازش سلب کنید و تا وقتی هم کار ثابت پیدا نکرده تسلیم نشید.
در ضمن اگر تصمیم به جدایی ندارید دیگه حتی تو دعوا هم با شوهرتون در این مورد حرف نزنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)