تا حالی سعی کردی تشویقشون کنی برن پیش روان پزشک یا شده خودت بری با روان پزشک در موردشون صحبت کنی و مشورت بگیری؟ مامان بابات علامت های جدی اختلال افسردگی رو دارند و واقعا دارند رنج می کشند و بخش عمده ی رفتار ها و افکارشون (گوشه گیری، گریه، به فکر مرگ بودن، منفی نگری و...) از افسردگی ناشی می شه.
این مسئله ی پدر و مادرت با همدلی و روحیه دادن بعیده حل بشه و احتمال قوی به کمک تحصصی نیاز دارند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)