شما وقتی دیدید طی رابطه ایشون هدفش ازدواجه و شما ابدا نمیخواید ازدواج کنید و به خاطر ازدواج حتی خودکشی کرده چرا ادادمه دادین؟؟؟
حتی اگر ایشون زبانی قبول میکرده که ازدواج نباشه و فقط کنار هم بمونید از رفتارشون میتونستید متوجه بشید که هدفشون همون ازدواجه و امیدوار به تغییر نظر شما هستن .یعنی شما این رو متوجه نشدید؟؟؟!!!
تقریبا همه ی تقصیرا رو انداختین گردن خانوم !ایشون همین جوری رو هوا عاشق و شیدای شما بود ؟؟! قطعا شما هم تو ادامه ی رابطه وابسته کردن ایشون و... نقش زیادی داشتین وگرنه هف سال کم نیست
شما حتی رابطه ی جنسی رو هم میگید به خواست خودش بود! نمیخواستید و ایشون مجبورتون کردن باهاشون تو این شرایط رابطه ی جنسی داشته باشید ؟؟! نهایتا ایشون پیشنهاد دادن و شما که وضعیت رابطه رو میدیدن نباید قبول میکردید
به هر شکل شما هفت سال این خانم را حفظ کردین و باهاشون رابطه داشتید
قبل از عمیق شدن دوستیتون باید فکر این همه عدم تفاهم رو میکردین و تموم میکردین حتی اگر ایشون خودکشی هم میکرد باید تموم میشد و شما اگر صلاح ایشون رو در نظر میگرفتید کوتاه نمیومدید
اگر ازدواج بکنید آینده تون هم به همین منوال حتی خیلی بدتر میگذره
اگر هم ازدواج نکنید هفت سال عمر این خانم چی میشه
شرایط سختیه ولی اگر من بودم زیربار نمیرفتم و به خاطر مصلحت خود خانم کلا میرفتم.هرچند ظاهرا منصفانه نیست ولی بهتر از یه زندگی مشترک توعم با دعوا و خیانت و تحقیر و... است
پ.ن: تو نود درصد دوستی های این تیپی کسی ک بیشترین ضررو متحمل میشه دختره ...پای احساسات میاد وسط بدون شناخت عاشق و شیدای پسری میشه و بعد به دلیل عدم تفاهم یا هزاران دلیل دیگه تموم میشه و دختر میمونه و یه کوه احساسات منفی ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)