سلام اقا حمید.
من از شخص مدیر تشکر کردم برای راه انداختن این سایت.
من مدام توی این سایت هستم و اکثر مواقع دیدم ایشون موارد اورژانسی و حتما پاسخ میدن.
شخص ایشون هیچ وقت تو تاپیک های من نظر ندادن ولی افراد فعال دیگه مثل فرشته مهربان، اقای خاله قزی و...همیشه در حد توانشون پاسخگو بودن.
فک میکنم نباید ب دور از انصاف نظر بدیم.
همین سایت و مطالبش و...فک میکنم به اندازه ی کافی مفید هست ک قابل تشکر باشه.
روزانه تعداد زیادی پست گذاشته میشه که اگر بخواد به همش پاسخ داده بشه قطعا مدیر وقتی براشون نمیمونه.
درضمن انجمن ازاد با هزینه ای بسیار کم هم وجود داره ک در مقایسه با مشاوره های ازاد واقعااااا مبلغش ناچیزه.
درهرصورت من نظر واقعی خودم رو بدون اغراق بیان کردم.و هیچ اشنایی نه با مدیر نه با هیچ کس دیگه اینجا ندارم که بخوام مبالغه کنم و نه کسی نیاز به تعریف من داره.
.هدفمم از نوشتن صرفا برای این بود که افرادی که میان بدونن اونچه مهمتراز خوندن مطالب هست صبرو تلاش خودشون هست.و امیدوار بشن و شاید گره ای از مشکلاتشون باز بشه
خودمن در زمان مشکلاتم گاهی با خوندن سرگذشت بقیه کلی امیدوار میشدم که باید تلاش کنم.
باارزوی بهترین ها برای همه ی دوستان







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)