
نوشته اصلی توسط
mohamad.reza164
سلام دوست خوب من
ببخشید من جدیدا خیلی کم به تالار سر میزنم، اگر تاپیک رو دیر جواب میدم، ازت عذر خواهی میکم.
دوست من شما راه رو که اشتباه نرفتی، فقط مشکل شما اینه که اون خانوم رو هر روزه میبینی. من به شخصه بهت حق میدم که فراموش کردن برات سخت باشه.
دوست من، به عنوان یه برادر کوچکتر برات خوشحالم که اون خانوم بهت جواب رد داد.
چند دلیل داره که دو تا از دلایلشو نفر قبل به درستی اشاره کردن. دلیل اصلی خودم اینه که شما بدجور تو فاز احساسات رفتی. که برای انتخاب بسیار مضر هست.
برای طریقه فراموش کردن اون خانوم برنامه ریزی نکن، بلکه برای ادامه زندگی خودت برنامه ریزی کن. و متعاقبا انجامش بده، میبینی که اون خانوم خود به خود فراموش میشه.
---------------
دوست من، منم مثل شما پارسال درگیر این احساسات شده بودم، خوشبختانه قضیه من و اون خانوم به سرانجام نرسید، ولی برای فراموشی و بخشش راه سختی رو پشت سر گذاشتم.
اگر فردا فرصت کردم، میام بیشتر با هم صحبت کنیم و از راهی که رفتم، برات بگم.
راستی عیدت هم مبارک باشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)