سلام موناجان.ممنون ک ب تاپیک من سر زدی.
ببین گلم ما یه فرق بزرگ با مردا داریم که اینو من بعد دوسال عقد و مشاجره به دست اوردم.
اونم اینه وقتی ما با همسرمون دعوایی میکنیم و یا کلا باهرکس دیگه سریعا بعدش میخوایم صحبت کنیم و مشاجره تموم شه و خیالمون راحت شه.
ولی مردا دقیقا برعکسن و اون موقع اصلا تمایل به صحبت ندارن و باید یکم تنها باشن.
ودراین جور مواقع من خودم حس خفگی داشتم که حس میکردم تا حرفام تموم نشه راحت نمیشم و همه چیز خراب تر و خراب تر میشد.
بهترین راه اینه بعد دعوا خودتونو مشغول یه کاری کنین.بعد که همسرتون کمی اروم شد شربتی چیزی ببرین و بگین هروقت فک میکنی مناسبه بگو تا باهم صحبت کنیم.با لحن مناسب
اگه گفتن حرفی ندارم بگین باشه من نمیخوام اذیت شی منتظر میمونم تاوهروقت خودت صلاح دونستی باهم صحبت کنیم.
این جوری هم متوجه میشه که براتون مهمه و بیخیال نیستین نسبت ب اون مساله از طرفی بهش تحمیل نکردین و فضا دادین که هروقت شرایطش مناسب شد برای صحبت بیاد.ی جوری انتخاب و به عهدش گذاشتین
انشالله امیدوارم که جواب بده.
موفق باشی گلم.بارم سوالی بود در خدمتم.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)