سلام دوست عزیز
برای اینکه اصل مساله روشن تر بشه چندتا سوال می پرسم ، اگر تمایل داشتید پاسخ بدید :
1- آیا شما توی روی شوهرتون می ایستید . چطوری شد که کار به دخالت همسایه ها رسید ؟ شما توهین ها رو جواب میدید ؟ موقع خشم شوهرتون ، همچنان به کل کل ادامه میدید و مقابله می کنید ؟ موقع کتک کاری چطوی ؟ شما متقابلا جواب میدید ؟
2- کمیت و کیفیت رابطه جنسی مناسب هست ؟
3- به خاطر بیکاری شوهرتون تحت فشار هست و در حال تحقیر شدن هست ؟ درسته که ممکنه برای حفظ اقتدارش بروز نده ، ولی به نظر من داره رنج میکشه و به نوعی تحقیر میشه . سوال من اینه که شما در بیشتر تحقیر شدن نقش دارید یا نه ؟ صبر می کنید که وضعیتش بهتر بشه یا دارید به نوعی زجرش رو بیشتر میکنید ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)