سلام
یادش به خیر یه زمانی برای هر پستم تو این تایپیک کلی زمان میذاشتم بهترین شکلکارو پیدا میکردم و کلی به سر و شکل پستم میرسیدم
چه زود گذشت![]()
یادش به خیر روزایی که با بی دل , بهار شادی, بهار زندگی , بی نهایت , فکور , صبا ,راحیل ,گل کاغذی و همه ی بچه های قدیم ساعت ها پست میذاشتیم و حرف میزدیم .انگار کل دنیا برامون همین جا بود .بهترین لحظه هامونو اینجا میگذروندیم
خیلی وقته از خیلیا خبری نیست
با چند نفری که کم و بیش ارتباط دارم بقیه هم تو گیر و دار زندگی احتمالا غرق شدن
تو این روزای عالی خواستم بگم منو از دعاهاتون محروم نکنید و به یادم باشید
یه سری اتفاقا داره میفته که اگر بد پیش بره زندگی من و همسرم ممکنه خیلی به هم بریزه
مشکل نیست.یه شروعه اگر خوب بره جلو واقعا خوب میشه و اگر بد شه هم که....
خلاصه محتاج دعاهای دل های پاکتونم![]()
![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)