علایمی که دارید نشون میده این قضیه خیانت به شدت روی شما اثر منفی گذاشته و اگر قرار بود باهاش کنار بیاید تا الان اومده بودین چرا به جسم و روح و روان خودتون رحم نمیکنید؟؟
به چه دلیلی باید یک عمر با زجر کشیدنو سختی زندگی بکنبد؟؟ به دنیا اومدین که زجر بدین خودتونو
شما که میگی خونواده ی همسرتون اون مدلین خودشم که خیانت به این وحشتناکی رو در حقتون کرده اینم حال و روح خودتونه؟؟
شما جواب خودتونو بهتر از هر کسی میدونید
به هر دلیلی و با پشیمانی یا بی پشیمانی اتفاقی که نباید میفتاد افتاده و یه زن و بچش تا ابد سایش روی زندگیت خواهد بود حتی اگر هرگز شما و همسرتونم این واقعیتو نپذیرید و یا سعی کنید باهاش کنار بیاید شما این استرس و اضطراب رو تا همیشه با خود خواهی داشت
برای خودتون برا جوونیتون برا زندگیتون برا ارامشتون ارزش قایل باشید و از روی احساس تصمیم نگیرید
همسرتونم باید تاوان کار اشتباهشو بده
ادما تو زندگی خیلی اشتباه میکنن اما بعضی اشتباها کوچیکه و قابل گذشت بعضیهاش خانه ویران کن
مواظب باش تو زندگیت تاوان اشتباه افراد دیگرو شما ندی
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)