سلام دوست عزیزم
البته سن دختر شما اونقدر هم کم نیست برای دونستن این مسایل
من یادم هست که تو سن 10 یا 11 سالگی با این مسئله اشنا شدم که هنوز ماهواره و کلیپ و اینترنتی نبود. هنوز یادم هست تو حیاط مدرسه بودیم و یکی از دخترای کلاس همه رو دور خودش جمع کرده بود و این موضوع رو توضیح داد .... و این مسایل رو نه از ماهواره و کلیپ که توسط خواهرش(سن خواهرش هم 18 یا 19 سال بیشتر نبود فکر کنم) که تازه ازدواج کرده بود شنیده بود![]()
به نظرم همون توضیحات مدیر خیلی جامع و خوب هستن و به نظر من حالا که میخواین در این موارد توضیح بدین در مورد پرده بکارت هم یه توضیح کوتاهی بهش بدین که حالا که این قضیه رو میدونه حواسش بهش باشه و اسیبی براش پیش نیاد.موفق باشین![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)