به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: +عشق پنهان

Threaded View

  1. #2
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق پنهان

    سلام paliz
    به تالار همدری خوش آمدید.
    احساس جالبیه نه؟ درد عشق و سوزش هجران، که آدم دوستش داره؟ خیلی ها اسم اینو عشق میذارن.
    کاری به اسمش ندارم ، هرچیه تجربه بی بدیلیه. فکر کنم کسی که این حس را در زندگی پیدا نکرده، همیشه تا آخر عمر کمبودش را حس می کنه.
    اما این اول راهه.
    چکار باید کرد؟
    اول باید این عشق و این انرژی بی نهایت را هدایت و کنترل کرد. نه اینکه حذفش کرد.
    اما کنترل آن به این صورت هست، یا این عشق را در درون خود پنهان می کنی و با این عشق می سوزی و حال می کنی.تا 25 سالگی چه پیش آید( که این راه حل مطلوبی نیست). یا اینکه شناخت خود را از این دختر خانم کامل می کنی. تا ببینی این احساست نسبت به این خانم ، شناخت نسبت به واقعیت این خانم هست، یا شناخت نسبت به تصورات ذهنیت در مورد این خانم هست.
    مخفی کردن این عشق و تنهایی به این در و آن در زدن مشکل را حل نمی کند. بهتر است این مسئله را با خانواده در میان بگذاری. البته وقتی عشق می آید، خیلی نشدنی ها شدنی می شود مثلا سن 24 سالگی ازدواج ممکنه برای شما کاهش یابد به کمتر از این میزان.
    اما همه اینها وقتی از ذهن شما خارج شد و با واقعیات سنجیده می شود. که پاپیش بگذارید.
    شما نیاز به شناخت دارید. و این وقتی میسر هست که مسئله را عیان کنید.
    بله عشق رسوایی هم داره..... ولی شما نباید نگران باشی. تا وقتی که درست عمل می کنی.
    شما نمی توانید دختر خانمی را 4 یا 5 سال در انتظار بگذارید که خواهم آمد....، آن هم قبل از اینکه شناخت شما کامل شده باشد یا به صورت رسمی حرفی بین شما و خانواده هایتان رد و بدل شده باشد.
    اگر می خواهی پشیمان نشوی، اول به صورت رسمی و از طریق خانواده ها ( با توجه به توضیحی که در مورد آن خانم دادید) شناخت خود را کامل کنید. بعد به اتفاق تصمیم گیری کنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (پنجشنبه 04 بهمن 86)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.