ببخشید که رک می گم.این که بعد از تحمل تجاوز و شکنجه براتون سوال هست که برگردم یا نه نشونه عدم سلامت روانی شماست.فعلا مساله ایشون رو رها کنید و روی خودتون فوکوس کنید.یکی دو بار در پست ها تاکید کرده بودین که از اول می دونستین ایشون زورگو و عصبیه و با این حال مشکلی با این قضیه نداشتید.به نظر میاد گرایشات مازوخیستی در شما باشه یا در دام فانتزی های ذهنی/جنسی تیپیکال دختران ایرانی افتادید که مرد زورگو و خشن رو حامی خوبی برای زندگی و واجد مردانگی می دونن.شاید در کودکی تحت خشونت و تحقیر بودین یا چیزی که من ازش اطلاع ندارم.به هر حال مشاور و روانشناس نمی تونن به شما کمکی بکنن.به نظرم پیش یه روانکاو خوب برید تا ریشه یابی بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)