شدیدا باهات احساس همدردی میکنم در مورد دوستمون که میگه کار هست من زبانم خوبه رفتم آموزشگاه ولی بهم کلاس ندادن چندتاشونم رفتنم الان فارغ التحصیل های زبانم بیکارن ولی در مورد ترجمه راست میگه کار هست به کافی نت ها مراجعه کن فقط سه کلمه رو تو ترجمه یادت نره است و بود و شد و رفت بد جوری جو‌اب میده خخ