سلام
چقدر خوبه این تاپیک! برا من و امثال من که جوونیم و خیلی چیزا از زندگی شما متاهلا یاد میگیریم! چقدر از خوندن نظرات مختلف لذت میبرم، شما شرایط خیلی دشواری در پیش رو دارید این قبول اما از دید من وقوع هیچ رویدادی تو این دنیا بی دلیل نمیتونه باشه، از پست های خود شما خیلی خوشم اومد، از اینکه اینقدر سعی دارید با درایت مشکل رو حل کنید، من پیشنهاد خاصی به ذهنم خطور نمیکنه چون همه خیلی بهتر از من دارن نظر میدن اما فقط از خداوند خواهش میکنم به دلیل این خانومی شما و صبر و استقامتتون و یه چیزی که شاید گفتنش از دید یه عده خودخواهی تلقی بشه اما من میخوام بیانش کنم "به خاطر آگاهی دادن به ما جوونترها و ما رو اماده ی مشکلات بزرگ کردن و یادگرفتن این نکته که تو بدترین شرایط سعی کنیم آرامش و متانت و توکل خودمون به خدا رو حفظ کنیم و از بقیه مشورت بگیریم" هر چه سرعتر راهگشای مساله ی زندگیتون باشن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)